onsdag 12. september 2012

Spøkelser

Cleo gjør stor humor ut av å finne nye spøkelser hver gang vi er på tur. Selv om vi har gått forbi den store steinen hundevis av ganger, så kan du være sikker på at hun glo like mye hver gang...

Cleo - "Oh shit, det sammenkrølla gjerdet..."
Jeg - "Eh, velkommen etter, vi så det når vi gikk forbi det isted også"


Cleo - "Å, fyf..., KUER!!!"
Jeg - "Å, fyf... Du står ved siden av de i paddocken din HVER dag!!"



Cleo - "Veeeeent... En stor halmballe helt der ute på åkern. Den sto der ikke igår"
Jeg - "Ok..."


Cleo - "NOE gjemmer seg bak det gjerdet der... Så jeg må hoppe hardt til siden... NÅ"
Jeg - "Uooooooooh.... Slapp AAAAAV"



Cleo - "Gud, jeg er trøtt... Slitsomt å ha det så moro med å være super redd for alt og ingenting!"
Jeg - "Vi skal ut på tur igjen imorgen også..."



Men... Når vi kommer på sprangbanen så blir hun ikke redd for NOE. Som da jeg styrte henne mot stor vanngrav for aller første gang i sitt liv! Rikka ikke på et øyelokk...





1 kommentar: