søndag 26. august 2012

Stevne i Farstrup

Forrige helg var jeg med Cleo på stevne et sted som heter Farstrup. Der fikk vi en 5 plass i 1,10 og en deilig clear round i 1,05. Flinke Cleo. Og det beste av alt, var at Kristian og barna kom akkurat i tide til premieoverrekkelsen. Og med barn og mann til stede vanker det alltid masse gulerøtter og epler til Cleo.

Hun er så super god med barna. Selv om jeg alltid er på vakt, så står hun med beina som limt fast i bakken når barna tumler rundt henne. Eneste som beveger seg er øynene og ørene for å vite hvor de er hen. Ikke en gang halen pisker bort fluene, bare rykninger i musklene som fjerner de.
Et par ganger har de fått ri på henne, og jeg kan bare glemme å få henne frem i trav så lenge en av de er på ryggen! Hun går med museskritt, og det virker som hun er så forsikitg og påpasselig med de små.
Og hvis jeg så går på henne etterpå, så skal jeg love hun kommer seg fremover jorden!

Vi passer på hverandre alle sammen! One big, happy family :)























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar