onsdag 29. august 2012

Dyrlegesjekk overstått

Idag var vi hos dyrlegen på Gistrup Hestepraksis. Startet med bøyeprøver, så longere på begge volter. Til sist ble det tatt bilder av hele Cleo. Rygg, hals, nakke og alle fire ben. Hun ble godt bedøvet innen, som du kan se på bildene :) Tror hun følte seg skikkelig full, sto og lente seg på veggen med panna. (Tror jeg at jeg har gjort en gang også...)

Men resultatet var følgende: Ingenting å utsette på overhode! Bortsett fra en infeksjon i kroppen som tilsa en forkjølelse. PHEEEEEEW!!!
Men tenk, jeg har aldri vært så glad for å betale for alt det der, for så å nå sitte med en fullstendig ro i kroppen. Min hest er i tipp topp shape, og om to uker kan jeg begynne å ri normalt igjen. Skal bare skritte de nesten 14 dagene, og passe litt ekstra godt på henne :)

Det var verdt turen, og bekymringen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar