torsdag 24. januar 2013

Fra trening hos Søren Hedegaard på Lervangaarden

Det går så bra med begge hestene nå, hver uke kjører vi ut til Søren og rir hos han hjemme på gården hans.
Vi tar det stille og rolig med de begge to, presser ikke på noe, men rir masse baner og finpusser på de tingene vi er fullt så gode til.
Cleo har jeg hendene fulle med å bare holde med fast på fordi hun er så frisk for tiden, styrer selv på alt som står foran henne! Og hopper så voldsomt at jeg blir skutt ut av salen :D Bare ser på videoen at det kanskje kan hjelpe LIIT hvis jeg strammer tøylene litt og ikke sitter så tilbakelent(Derfor vil jeg si det er supert å få seg selv filmet i ny og ned!)

Balou er en har det skjedd så mye på bare på fire, fem timer. Fra å være redd for å hoppe kombinasjoner, vi hadde jo en sykt dårlig opplevelse der for noen måneder siden, så er hun mye roligere og ikke så stresset for å sitte fast inni der! Hun er mye mer avslappet i seg selv, og er ikke lenger nervøs for å ta på sort eller lite steg. Hun har bare fått et skikkelig selvtillitsboost!

Ridingen er fryktelig morsom for tiden :)

Første stevne er i Silkeborg om to uker, der skal jeg kun med Cleo. Balou får vente et par uker til, og da skal Søren ri henne de første to stevnene. Så det blir veldig spennende!

Se filmen, sjekk stilen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar