torsdag 4. oktober 2012

Stevne Hjørring

Da var innendørs sesongen i gang, og jeg er veldig fornøyd med starten! En plassering i den første klassen, en liten LB og en Clear Round i samme klasse. Så fikk to fine rosetter med hjem!

Cleo var nesten ikke til å stoppe inne på oppvarmingen, helt vill og trakk bare avsted med meg til hindrene. Positivt og negativt, positivt at hun er så glad og ville mot hindrene men jeg hadde ikke helt kontrollen!! :D Men hun ble til gjengjeld litt mer styrbar inne på banen, og selv om det var noen voldsomt lange avstander så klarte vi å komme ok igjennom.


Da ble så til de grader bedre i andre klassen, mått fortsatt jakte litt for å nå frem på avstandene, så et ble litt voldsomt, men der traff vi på alle avstander!! Veldig fornøyd med Cleo!!! Rosetter!!!


2 kommentarer:

  1. Hei :D

    Snublet helt tilfeldig innom bloggen din, og siden en heste- blogg ikke er noe man ser så alt for ofte for uten om på hest. no var det på sin plass med en kommentar :)

    Jeg driver selv med hest, og blogger de dagen jeg har tid :)

    For en aldeles nydelig hest du har, og så flinke dere var på stevne! Gratulerer med vell gjennomført! :D

    Skulle egentlig på stevne selv helgen som var.. Men pga dårlig baneforhold ble det avlyst :-/


    Ha en fin dag videre :D

    SvarSlett
  2. Hei Tina!

    Jeg beklager at jeg ikke har svart, jeg trodde ikke jeg hadde noen lesere egentlig :D Haha! Men bedre sent enn aldri, kanskje?!

    Men tusen takk for hyggelig kommentar :) Og håper du har kommet deg til stevne side sist!!

    Hilsen Madeleine

    SvarSlett